Soffdag!

Hejsan
Va jätte länge sedan ja skrev nått nu. Har haft fullt upp kan man säga.
Familjen ha fyllt år ja ha börjat på ett nytt jobb. 
Så ja har inte haft tid alla :)

Här i vår har jag hållet på å sytt en väska till min mamma eftersom om fyllde 50år här i juni.

Så ser den ut. Är en samisk handväska gjord av renskinn och broderat med tenntråd och allt är handsytt. Skit roligt å göra plus att ja tyckte den blev jätte bra för å va första ja gör :D

Ja men annars är väl allt bra tror ja. Min mage la av igen så idag ligger ja på soffan å kollar tv jävla skit!
Aja sånt man får ta.
Har iallafall bra sällskap av gorm :) ligger vid min sida hela tiden.

Igår bakade jag en super god morotskaka och köpte jordgubbs plantor som ska planteras vid stugan :) hoppas dom tar sig.
Nehepp nu ska ja fortsätta med mitt slöande. Hoppas ja tar mig tid å blogga lite mer :)

Hejhopp!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0