Händelser & pappersjobb

Hejsan alla :)
 
Har haft fullt upp denna vecka med jobb och allt annat som ska göras.
Ha fått jobbat en del å sedan hjälpt Christina med djuren lite. Kyklingarna ha fått flyttat ut i en kaninbur i hönshuset, dom tycker de är lite läskigt med alla dessa ljud från höns å kalkoner. Inte lätt för dom små liven :)
 
Jag har bytt gardiner i sovrummet till dom vi fick av syster å Mikael i julklapp blev skit bra tycker ja. Plus att de blev mörkare och mysigt..
 
Fredag va jag till stan en snabbis med Christina å inhandlat foder hämtat nå grejer från Jämt maskin, mat å lite annat som kan behövas. Har inte alls varit på topp idag efter händelsen menmen..
 
Lördag va vi till Aspåsnäset och kollade på en hjorthägn å efter de så åkte vi upp till stugan och hämtade skotern.
Irja och Bertil blev jätte glada när vi kom så de va skönt :)
 
Efter de har hänt saker i familjen inser man hur mycket man älskar sin familj, sin far sin mor och sin syster. Man tänker alltid på dom, pratar om dom och dom finns alltid djupt inne i hjärtat.. Så jag är så lycklig att jag har dom och att dom stöttar en när saker och ting händer i livet.
 
Hela livet är en prövning hur mycket man orkar..
 
Jag inser mer och mer vilken tur de är att vi skaffa Gorm.
När allt kändes helt åt helvete i torsdags. Jag satt i soffan och tårarna bara rann så kröp han upp i min famn la huvudet på mitt bröst och bara låg rörde inte en fena bara låg och trösta mig.
Vår underbara Gorm!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0