Livet

Idag har jag varit till stan med Christina för hon skulle handla julklappar. Vi hittatde massor så när vi kom hem blev de pannkaka hönan å till å slå in julklappar sååååå roligt :D
 
Ja sen sist ha de väl inte hänt så mycket. Va på jamtli julmarknad hittade inte nått speciellt alls. Köpte nå samiskt bröd som smakade nästan exakt lika som c-kakor men dom va goda :)
Jo mina små chabo höns ha lagt sitt första ägg. Det vägde 21g å ett vanligt höns ägg ligger på ca 50-60g så vi får väl se vad det blir.
 
Å lilla Gorm har börjat mat strejka igen. kul liv..
 
Nu ikväll när ja kolla på en film kom ja å tänka på allt roligt man ha haft.
Alla underbara vänner som man har allt man man har gjort med dom.
 
Nu ska ja berätta lite om den bästa.
Den bästa å närmaste vän jag har å alltid kommer finnas närmast hjärtat är Sara.
Den fantastiska person som alltid ställt upp i alla mina tankar och bekymmer, de vill inte säga lite ;)
Hon har alltid funnits och vi har haft så mycke roligt tillsammans.
Hur många människor lägger sig mitt ute på isen i världens kyla å ligger å kollar på alla stjärnor och bara drömmer sig bort. Vi som satte oss i mörkret i diket hemma i Västanede på vedkälken och kollade å hejade på alla bilar som for förbi.
 Vi som for ut å fiska mitt i natten å ingen ville ta av fisken. Tog skotern på kvällen å for å gjorde eld vid en tjärn och koka gott kaffe å bara va pratade och hade de så mysigt.
Allt underbart vi gjort å alla skratt vi haft de går ej å glömma.
En sån fantastisk person finns det inte många av. Den bästa av dom alla.
En människa som alltid kommer ha en stor plats i hjärtat!
Sara
2014-12-15 @ 14:26:51
URL: http://saralundins.blogg.se

Haha, min lilla gullhöna :) Ja, mycket kul har vi gjort i våra dar.. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0